*پیشگیری از سرقت منزل با قفل های هوشمند کلیتک
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل دیجیتال کلیتک بهترین راه برای افزایش امنیت منزل شما

روش های پیشگیری از دزدی منزل
سرقت در منزل تأثیرات منفی زیادی بر خانواده و احساس امنیت در خانه دارد به همین دلیل برخی از افراد می خواهند با هر قیمتی بالاترین سطح امنیت را برای خود ، خانواده و خانه های خود فراهم کنند. قفل های دیجیتال: آلارم سرقت یا ضد سرقت در مقایسه با قابلیت های آنها بسیار گران است و ما به شما قفل های دیجیتالی برای امنیت خانه و خانواده پیشنهاد می کنیم.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در بهره‌مندی بیشتر از خانه خود ، حتی وقتی در خانه نیستید ، آورده شده است.
مهمترین چیز این است که شما نباید دیگران را از غیبت خود آگاه کنید زیرا سارقین خانه های خالی را سرقت می کنند. برای این کار می توانید از چراغ های اتوماتیک با زمان بندی استفاده کنید. در صورت قطع برق ، این لامپ ها یک مدل هستند .این باتری ها هستند و یکی از بهترین روش های امنیتی هستند.

علاوه بر روش فوق ، می توانید از نگهدارنده پنجره استفاده کنید تا از باز شدن پنجره بیش از 20 سانتی متر جلوگیری شود و اشیای قیمتی نیز نباید در نزدیکی پنجره قرار گیرند. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

سرقت یکی از رایج ترین جنایاتی است که افراد می توانند در صورت اطلاع از این امر و چگونگی پیشگیری از آن جلوگیری کنند. البته همه ما دزدی های بزرگ و کوچک را دیده ایم و شاید در کنار هم باشیم ، بنابراین برای خودمان نیاز به ایمنی داریم. بیایید خانه و خانواده خود را در صدر قرار دهیم. به عنوان مثال ، ما باید برای محافظت درها و پنجره ها را قرار دهیم یا از درب ضد سرقت استفاده کنیم. ما چیزهای ارزشمندی مانند پول ، طلا ، جواهرات در خانه ، دوربین های مدار بسته و غیره را نگه نمی داریم. ما رشته های شبانه را نصب می کنیم و همیشه وانمود می کنیم کسی در خانه است.

همسایگان بهترین خانه های سارق هستند
یکی از راههای ایمن نگه داشتن خانه ارتباط برقرار کردن با همسایگان خوب است. با همسایگان ملاقات کنید و از آنها بخواهید که در خانه خود مراقب خانه خود نشوید ، از ویزیت مشکوک خبر دهید و در صورت بروز اتفاقی اقدام کنید. علاوه بر این ، پیام ها بسته های پستی شما را جمع آوری می کنند زیرا باعث می شود سارقان باور کنند که شخصی در خانه است.

بهترین روش برای جلوگیری از سرقت در منزل
قفل های دیجیتالی هوشمند بهترین راه برای ایجاد آرامش، امنیت و راحتی در خانه و خانواده است زیرا آنها حاوی یک سری از ویژگی های خاص هستند که علاوه بر نصب رفع قفل دیجیتال ، نمی توانند توسط سارقان تحت هر شرایطی باز و شکسته شوند. استفاده از آن ساده و آسان است.

برخی از ویژگی های قفل دیجیتال عبارتند از:

استفاده آسان از قفل هوشمند
ما نمی توانیم به اندازه کافی تکرار کنیم که قفل درب هوشمند هوشمند راحت باشد. این کار با لمس یک دکمه ، کلیک روی کارت یا استفاده از تلفن های هوشمند زمان لازم برای رسیدن به خانه را کاهش می دهد.

زیبایی و ظرافت قفل های هوشمند
قفل درب های دیجیتال نه تنها راحت هستند ، بلکه یک ظاهر شیک و مدرن به شما می بخشند. این قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که هر دکوراسیونی را با زیبایی شناسی بین المللی تطبیق می دهد. اگر یک موضوع یا چشم انداز ساده برای آینده برای خانه خود دارید ، قفل های درب هوشمند دیجیتال عالی هستند.

قفل الکترونیکی ورود و خروج را مدیریت کنید
شما به راحتی می توانید ورودی و خروجی را با استفاده از قفل های دیجیتال ، به عنوان مثال ، استفاده از رمزهای عبور برای افراد مختلف ، و همچنین با استفاده از مانیتورینگ شبکه در لحظه ، برای اطلاع مردم از ورود و خروج از تلفن هوشمند خود ، مدیریت کنید.

خانه خود را با تلفن هوشمند قفل کنید
فرض کنید در رختخواب هستید و قفل کردن درب را فراموش کرده اید.به روال ساده می توانید درب را با تلفن هوشمند خود ببندید. قفل هوشمند بسیار دور است.

راه ها و ابزاری برای جلوگیری از سرقت در منزل
اگر در خانه جدید زندگی می کنید ، حتماً تمام قفل ها را تعویض کنید.
نگهبانان امنیتی را روی درها و پنجره ها نصب کنید.
درب و سقف ورودی را با یک محافظ حصار ایمن کنید.
اگر کلید خود را گم کردید یا مدتی در دست کسی قرار گرفتید ، فوراً این قفل را تغییر دهید.
کلید منزل خود را در اختیار افراد ناایمن یا در مکان هایی مانند زیر گلدان ها ، فرش ها و غیره قرار ندهید که مردم بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند.
اگر کسی را نمی شناسید ، به هیچ وجه در را باز نکنید و به اعضای دیگر خانه بگویید.
از ورود افراد ناشناس مانند شکارچیان شانس. گدا صاحب یا خریدار ضایعات باید داخل آن بماند.
تمام موارد موجود در خانه خود را شماره گذاری کرده و آنها را در جایی بنویسید.

در صورت سرقت انواع اسناد از جمله شناسنامه و اوراق بهادار. اعلام اسناد و مدارک اداری اجباری ، چک ها ، مقالات ویژه ، یادداشت های خانوادگی و آلبوم ها با مقامات انتظامی و مراجع قضایی در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت ، به منظور جلوگیری از سوء استفاده.

اگر قصد خروج از خانه را دارید ، اطمینان حاصل کنید که همه درها و پنجره ها قفل شده اند.
در استخدام افرادی مثل نگهبانان ، پیشخدمتها و سرآشپزها. پاک کننده ، بستگان و دستیاران آنها ضمن بررسی سوابق خانوادگی و سوابق اجتماعی خود ، هویت معتبر هویت اصلی را تعیین کرده و ورودهای بعدی را در دستور کار قرار می دهند و نوع همسالان و سفرهای آنها را بررسی می کنند.

اگر افراد موجود در ساختمان مشغول جابجایی مبلمان یا بیرون انداختن آنها هستند ، سریعاً تمام قفل ها را تعویض کنید.
اگر می خواهید خارج شوید ، مطمئن شوید که برخی از چراغ ها روشن شده اند.
در تمام ساعات شبانه روز ، تمام درهای داخل ساختمان و درب پارکینگ را ببندید تا سارقین مخفیانه وارد آن نشوند.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: